Kirsten (Customer Service Medewerker)
Kirsten is in maart 2021 aan de slag gegaan in een Customer Service rol. Zij is begonnen op de eerste lijn, waar ze verantwoordelijk was voor het te woord staan van klanten. Kirsten merkte al snel dat het werk haar makkelijk afging en kreeg daardoor wat taken erbij. Zo ging zij zich bezighouden met het inwerken van nieuwe medewerkers en trainingen te herschrijven. Uiteindelijk mocht Kirsten de overstap maken naar de rol van Kwaliteitscoördinator. Zij hield zich voornamelijk bezig met de kwaliteit van de medewerkers. Haar werk bestond onder anderen uit het nakijken van de cijfers en terugluisteren van gesprekken. Op basis daarvan schreef zij rapportages en adviezen uit zodat de kwaliteit van het werk omhoog ging. Kirsten haar functie veranderde weer naar een eerstelijns functie, daardoor heeft zij de overstap gemaakt naar haar huidige werkgever. Hier is zij o.a. verantwoordelijk voor het signaleren van problemen en de optimalisering van de klantenservice. Echter was dit werk niet wat Kirsten op voorhand voor ogen had. Daarom is zij samen met Extra Talent op zoek naar een nieuwe uitdaging waarin zij zich bezig kan houden met de kwaliteit op de afdeling.
Kirsten vindt het menselijke aspect in haar werk belangrijk. Ze krijgt er energie van om anderen vooruit te kunnen helpen. Kirsten voelt zich gelijk met anderen en staat met beiden benen op de grond. Wanneer iemand een probleem heeft zal zij het altijd proberen te bekijken vanuit diegene zijn perspectief. Zij is niet het type die een ladder in een gat zet, zodat de ander omhoog kan klimmen, maar degene die zelf naar beneden gaat om te helpen klimmen. Daarnaast is ze praktisch ingesteld en vindt ze het belangrijk om gestructureerd te werk te gaan.
Kirsten heeft een opzegtermijn van één maand. Ze heeft een salarisindicatie van € 2.950,- bruto per maand op fulltime basis en is 32 uur beschikbaar.
Kirsten vindt het menselijke aspect in haar werk belangrijk. Ze krijgt er energie van om anderen vooruit te kunnen helpen. Kirsten voelt zich gelijk met anderen en staat met beiden benen op de grond. Wanneer iemand een probleem heeft zal zij het altijd proberen te bekijken vanuit diegene zijn perspectief. Zij is niet het type die een ladder in een gat zet, zodat de ander omhoog kan klimmen, maar degene die zelf naar beneden gaat om te helpen klimmen. Daarnaast is ze praktisch ingesteld en vindt ze het belangrijk om gestructureerd te werk te gaan.
Kirsten heeft een opzegtermijn van één maand. Ze heeft een salarisindicatie van € 2.950,- bruto per maand op fulltime basis en is 32 uur beschikbaar.
Werkzaamheden
- Werkzaam op de tweede lijn van de customer service afdeling;
- Signaleren van problemen;
- Schakel tussen verschillende afdelingen;
- Collega's coachen;
- Tickets verwerken van alles wat er binnenkomt op de eerste lijn;
- Optimalisering van de customer service afdeling;
- Rapportages schrijven over lopende processen.